Tiffani Bova – o autorce
Tiffani Bova jest cenioną myślicielką i strategiem biznesu. Posiadając zarówno doświadczenie praktyczne, jak i akademickie, aktywnie wspiera rozwój branży technologicznej od niemal 30 lat. Pełniła między innymi funkcję kierowniczki ds. sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w start-upach i firmach z rankingu Fortune 500. Jest autorką dwóch bestsellerów Wall Street Journal: IQ Wzrostu oraz The Experience Mindset.
W czasie pracy w sprzedaży i marketingu jej prognozy oraz wskazówki pomagały największym firmom technologicznym na świecie, takim jak Microsoft, Cisco, Salesforce, Hewlett-Packard, IBM, Oracle, SAP, AT&T, Dell, Amazon-AWS, poszerzyć swój udział w rynku i zwiększyć przychody. Jej doradztwo niejednokrotnie skutkowało innowacjami i tworzeniem nowych działów w przedsiębiorstwach, generujących miliardowe dochody.
W latach 90. i na początku 2000 roku była pionierką w dziedzinie chmury obliczeniowej. Kierowała bezpośrednimi i pośrednimi działami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta dwóch największych start-upów w USA opartych na usługach internetowych oraz stanęła na czele nowo utworzonego oddziału firmy z listy Fortune 500, osiągając 300 milionów dolarów przychodu w ciągu dwóch i pół roku.
Tiffani Bova to także wpływowa postać na Twitterze w dziedzinie doświadczenia klienta, sprzedaży, sztucznej inteligencji, przyszłości pracy, chmury danych i marketingu. Studiowała na Arizona State University i The Wharton School oraz mieszka w pobliżu Los Angeles.